I all hast

blev det snabbvisit till Uppsala o Charlotte som tidigare kom hem från sitt volontärarbete i Afrika. Jag älskar henne så mycket. Vi sov i varandras famn o myste. Sen på fredag på dagen körde hon mig till Arlanda o jag kan knappt vänta tills vi ses igen i jul...

Julbordet gick så bra, dock blev jag o  älsklingen lite trötta så ganska tidig hemgång.. Ett älsklingsörhänge fattigare blev jag (clipsens baksida)
Nu försöker jag sova men det går bara inte..!

Tack gode Gud för allt fint du gett mig!
Kläder: beige linne o rosa spetshipster



Kommentarer
Postat av: elin

vad härligt att du träffade charlotte! synd på örhänget, det var jättefint..
PUSS

2005-12-11 @ 19:11:01
Postat av: elin

Tack för julkortet gumman! jag har glömt att säga det!

stämmer christies gate?

2005-12-11 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0