LUNCH

Snart lunch, underbart att julen ær på gång. Jag vill shoppa klart alla julklapparna NU. Men jobb ær jobb. Ikvæll efter jobb ær det træning sen mys med Petronella. Tror bestæmt vi ska se en film eller något annat. Inte så mycket skoj man kan gøra i regnigt grått væder...

Igår åt jag god laxburgare med grovt brød  på Fru Hagen med Jessica! Shes so lovely. Vældigt mysigt. Nu har jag fått en date på Lucia eftersom Eivind blir bortrest på jobb, så vi ska gøra nåt mysigt ist. Sturlas kompis Maren var dær men jag slapp prata med henne, puh!

Julebord fredag ska bli så kuligt, klæ sig fin o dricka lite vin. Kort svart klænning ska jag ha, ska sætta in bilde sen I promise!

Klæder: Svart top m spets i urringningen, grøngrå veckad ballongkjol med sidenband i midjan, svarta strumpbyxor & svarta secondhandstøvlar med bred klack o rund tå!

Nu: Lunch, sen boka massa avtaler o vara extra effektiv på jobbet!



Kommentarer
Postat av: Anki

Hej! Kul å läsa i bloggen, höjdpunkten på min dag här,,, :) Sätt in en bild på d du har på dig idag! Lät snyyyygt. Kram! /Anki

2005-12-06 @ 10:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0