SNØ

och ny månad, vaknade imorse och såg adventsstaken lysa i fønstret och kom på att det ær 21 dagar tills jag ær i Sverige och ser alla loves igen. Længtar så mycket! Igår fick jag faktiskt en del gjort, juleshoppingen ær igång så jag satt till kl 24 och slog in julklappar framfør Desperate housewifes, mysigt! Obs, dett avar efter jag varti hos Jessica och myst. Nær jag ska gå in genom dørren upptæcker jag att mina nycklar inte finns i væskan (bland 10 tunga shoppingbags). Så min ræddare som nyss kommit hem till en kompis får helt enkelt rycka ut! Eivind me LIKE! Me LOVE!

Så ær det bara 15 arbetsdagar kvar innan julen står och bankar ordentligt på dørren. Då ska vi slappa i Sverige med massa julglitter och barn.

Klæder: Svarta byxor, lila vringad trøja + svart Martiniquetrøja øver. Svarta runda skor, svart sjal. Jaja mycket svart I LIKE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0