15.34

PIIIP, nu ær jag trøttis, har piggat upp temet med mørk choklad och jag måste bara sæga att de ær bæstigast att jobba med, alltid effektiva. Vad skulle jag annars gøra? Jag behøver aldrig tjata eller något...I love them. Men lønen motiverar nog allra mest på detta placet.  Ska sætta in bilder på mina team mates så ni frå se vilka de ær! Anne & Janina.

Nej nu ska jag fixa klart alla rapporter, dricka MER vatten & førbereda mig på en timmes stram opp2 med Anne, sen ska jag hem & till posten & sen duscha & åka till flygplatsen igen! Jag saknar E nu....men bara lagomt mycket.

Dagens bæsta: Pratade med Viki i telefonen efter att hon skællt på mig att jag aldrig tar telefonen. Jag ringde dærfør upp henne & ægnade henne hela min lunch framfør skrivbordet. Hon ær en av mina bæstaste  girls, saknar henne så mycket! Men vi ses på nyår hunny bunny.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0