Fotmassage=Den rætta?

Fikade snabbt med tjejerna igår på Havanna, satt ute eftersom alla røker, fy! Men helt okej i en varm filt & varm choklad.

Skønt att få fotmassage & somna i soffan , I needed. Missade dock hela Mankellfilmen men får se den idag efter jobbet istællet. Verkade bra.

Idag ska jag førsøka træna æven fast magen inte kænns bra æn, tænker mycket på allting just nu. Har blivit sambo, oops hur snabbt allting kan gå. Men jag tror att nær det ær rætt ær det rætt, kan det vara så? Kan  man kænna att det ær vi redan?  Ja jag tror det, detta kænns otroligt bra, realistiskt framførallt & jag bara njuter.

Mamma kommmer den 2 dec, familjen familjen :) MYSIGT!

Klæder: Leejeans, brun tunika med spets, grøna och guldiga ørhængen (stora) + favvostøvlisarna ( Måste passa på innan snøn & isen kommer....)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0