JA!

Däckade i soffan kl 22 igår & sov till 9. Sen en powerwalk med julmusik i ipoden.

Lägenhetstittandet gick över alla förväntningar, helt unbelivable nice. Stor övervåning med kök, sovrum, gästrum, vardagsrum med peis, matsal & nyrenoverat bad. Sen en trappa ner, stort källarrum, med öppen spis & ett till litet gästrum, en bod & tvättstuga. Detta blir det. Elen kommer bli DYR men så mysigt!! Mysig lunch/frukost på kafe på bogstadveien med älsklingen & vi
känner lika. Kommer bo mitt i smeten med shopping o allt. Kommer stortrivas!











Kommentarer
Postat av: elin

det lät som ett toppenplace att bo på! men dyrt?
tack för smset i morse! jag kan inte svara där så jag gör det här! MASSA ADVENTSPUSSAR PÅ MIN FAVORIT!!! JAG ÄLSKAR DEJ GUMMAN ! PUSS

2005-11-27 @ 20:51:56
Postat av: Josie

Ælskar dig med, mer :)

2005-11-28 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0