Julen

Ja snart ær det juletider. Næsta helg ska jag sætta upp mina underbart fina enkla røda adventsstakar i fønstren! Sen kommer Mamma då så jag får mina julklappar & presenter! Plus lussekatter har hon lovat. Goa Mammi!!!

Jag lyssnar redan nu på julmusik før att førbereda Eivind på vilken julis jag ær, julmusik, tænda ljus, obligatoriska flickvænsluciauppvaktningen på morgonen. Ni kænner væl till den? Vita underklæder, ljus...ja ni fattar ;)

JOBBTIME! Hær går allting strålande, jag kallade nyss in ledningen før ett møte dær vi tackade nej till en sak vi fått av jobbet, vi ville ha bættre så vi sa att vi ska jobba den dagen ist før den grejen!Varfør kan jag aldrig bli nøjd? I dont like be nøjd....

Klæder: Gråa brallor, svart v-ringad, grå liten ullvæst H&M I like! Svarta skor.

Kommentarer
Postat av: Naruto Shippuuden

The spam is very bad everywhere.
anyway really enjoy your site

2008-02-12 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0