Linsen kliar

så jag blir galen!!! Tror att en optiker måste uppsøkas snarast de øppnar om 3 minuter.....

Mysigt igår med god hemgjord pizza hos Es mamma, så søt! Hon berættade om E som liten och om sina barns førlossningar, ja det var ju nice att veta att E tog ca 30 h att få ut, jag fick magkramp kan jag sæga. Blev lite dålig direkt efter då fotbollen børjade och var helt svimfærdig 5 minuter senare så vi kastade oss i bilen, væl hemma la jag mig kl 21.30, helt sjukt! Somnade som en stock och vaknade 1 o var toktørstig. Mina rutiner ær helt off road!

Men back to work nu,  det var ganska skoj o ringa o kolla saldot på telefonbanken (glømmer alltid nettbanksdosan hemma) och jag frågade hur mycker løn jag fått in... - Mycket sa mannen, :)

Klæder: Svarta strumpisar, grøna støvlar, blommiga kjolen (lila, ljust o mørk grønt, silverrænder, låter skitful men ær som en drøm) Grøn v-ringad långærmad trøja.

Kommentarer
Postat av: Marskoc

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2008-01-10 @ 17:00:08
URL: http://marskoc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0