Hemma nu!

Blev en spontan shopping och middagsdejt med Carolin, mysigt!! Först fyndade jag fin ring på Mango plus toppar o en klänning. Oj vad man kan shoppa i farten. 

Röda gardiner hänger numera i köket, grannarna fick som vanligt en titt då jag nyss insmord i brun utan sol, pratandes i tele och satte upp gardiner samtidigt TAPPADE gardinerna så där stod jag naken haha, jaja.

JA Elin jag fick mms, så söt du är jag blir superglad, mer mms till Josie!!
Skönt var det också att Carolin nu vet om vad jag gör på fritiden, det vill säga dejtar en superkille! 

Maten på Onkel Donald kan rekommenderas, kyckling, ris & grönsaker i röd curry, mums! Vi fick en gratis farris också eftersom maten tog låååång tid! 

Imorgonbitti börjar min testdag, jag är nämligen utvald att testa en ny serie med bla duschcreme & bodybutter som ska lanseras....intressant! Så morgondagen börjar med en mangodusch istället för min ordinära choklad & apelsindusch. Hur ska det gå? 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0