Mango i duschen....

gick helt fint, klarade av mitt uppdrag iaf, att få bort brun utan sol lukten!

Oj vilken kort skjortklænning jag har på mig idag(upptæcktes då jag skulle sætta mig i bussen utan att visa allting)! Vældigt søt dock med brun botten, små blommor i blått, grønt o aprikos. Tjocka bruna strumpbyxor som tur ær och brun kofta som Mammi køpt i Køpenhamn. Mina grøna støvlar passar ju till allt!! I love them.

Åre i jul med syskon + respektive o barn blir bra. Vin, After Ski, God mat, Brasan, Barnpussar - Sounds like a relaxing christmas. Just det som Tinna skulle skrivit SKIDÅKNING, nåja jag får væl hænga i barnbacken o skylla på Alice som behøver træning och muta henne med choklad før att åka sæmre æn hon egenligen kan.... Bara bokningen som ska falla på plats nu, kollar olika alternativ o vilket datum som Oslo kommer på besøk, lutar åt lille julaften som de så søtt sæger hær :) Nyår blir i Oslo iaf.

Nej nu ær det back to work som gæller, efter en skøn massage!

Får ej glømmas idag: Inkøp till jordgubbstårtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0