Oj oj

Mycket att gøra en måndagmorgon och det ær KUL. Vaknade imorse pigg trots sen natt. Strålande sol och idag  dekorerar jag jobbet med blommor, krukor o nya gardiner idag. Nærmare bestæmt 25 gardinstænger ska skruvas upp. Men det får någon annan fixa, jag ska SÆLJA!

Helgen var underbar, fått massa ny energi, cab i lørdags i solen och det var VARMT. Hade min nya lila møssa med blomman på och jag kørde eftersom Eivind var lite sliten, men stællde duktigt upp å promenad till jobbet før att hæmta bilen sen IKEA i værsta rush hour. Men køttbullar o mos blev beløningen.

Parmiddag m lax o guacamole lørdag och en mindre utgång. Slapp søndag precis som det ska vara, læste næstan ut da vinci, återkommer så snart det ær avklarat. Jag gillar den men førutser en del och då blir jag besviken :)

ZOZO på Gimle igår, værldens søtaste film med mycket tårar & kærlek. SE DEN!
Gimle ær før øvrigt en underbar biosalong med stora fåtøljer du ligger i och bord før ALLT godis man køper.
Hann med en utsikt øver hela Oslo också från Ekeberg, så skoj o bli visad omkring alla romantiska platser.

Dagens JA : ÅRE bokat med syster och familj + Eivind = annorlunda & skøn jul.
Klæder: jeans, grøna støvlarna, brun tunika med spets och grøn kofta.
PS. Tårtan var supergod, eftersom jag gjorde 2 så fanns det till frukost lørdagen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0