Tisdag

Tisdag på jobbet, mulet ute och 19 grader men jag vaknade bredvid någon vældigt søt & lika trøtt som jag person... Om jag bara kunde trolla bort mig från min stol på jobbet dær jag sitter o snorar just nu ... Då vill jag vara på en fin grøn filt i græset , ha med mig picknick-korgen full med parmaskinka & mozarella & læsa min bok. da vinci....hur kan man ha så lite tid att den inte blir utlæst? Spænnande ær den iaf.

Helgen fick mig full med ny energi eftersom jag fick krama o pussa på alla dærhemma, men någon barnbacill fick jag nog med också eftersom jag ær førkyld men det var det vært!

Dagens klæder: vit puffærmsblus med kort ærm, nya grøna, benvita, lila o bruna kjolen och mina ælskade HØGA grøna fornarinastøvlar.

Vill just nu: Klæ av mig alla klæder & kæka choklad framfør TVn....

Måste: Jobba vidare och sælja sælja sælja, det jag gør allra bæst!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0