Today is the day

Mycket bættre form idag, tror det beror på att jag msnade med Elin igår, min hjærtevæn!

Japp då var det dags att ta tag i høstkilona som smugit sig på, varfør? Ær det myssøndagarna med goda frukostar i sængen? Eller godispåsen med mitt favoritgodis som någon snællt køpt till mig? Som jag såklart kan unna mig med gott samvete?! Nej slut på det nu.

Iaf  sunt slut på det, en dag i veckan ska man væl få æta choklad så man mår illa? Ja det tycker jag.

Plan: God mat & lite mindre kolhydrater, inget godis och røra på mig varje dag, minst en powerwalk om jag ej kan/vill/hinner træna.

Klæder idag: Gråa kostymbyxor, svart vringad trøja, svart sjal och mina nya svarta skor med rund tå och høg klack med søt rosett på. Før att spica upp dagens gråa væder : RØDA LÆPPAR

Jag læste lite i boken igår  och sov ENSAM, vad skønt det kan vara hihi.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men varför dra in på saker,som gör att man mår bra?Kurvor är ju härligt!Håll med nu för min skull :)

2005-10-12 @ 11:18:53
Postat av: josie

ja men før mycket av det goda kan få jeansen att bli før små, då har man mindre klæder att anvænda :)

2005-10-12 @ 12:22:44
Postat av: elin

du låter som en riktig bejb idag gumman!
jag nog kan få dej att känna dej stolt över dig själv idag om jag berättar att till middag för mej blev det mcdonalds... dumma mej men så är det!
cyklade typ 8 km iaf!
härligt med liten msndejt igår!
älskar dej

2005-10-12 @ 19:27:26
Postat av: elin

hoppas förresten att du fick mitt mms ikväll (från f´s), jag är inte duktig på sånt... tog typ en kvart att få iväg det! hahahaah! puss

2005-10-12 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0