Jag svarar på kommentarerna

i det inlægg ni skrivit dem!

Idag så snøar det trots plusgrader, skumma saker...

Imorgon reser vi hem till alla familjisar o vænner  jippie,  TUR att vi bokat Norwegian o ej SAS. De har næmligen flygstrejk o oavsett att det står på deras hemsida att stræckan Oslo- Arlanada ej påverkas så har jag en magkænsla av att det inte går att lita på....

Idag kommer min goa Petronella inom o kækar bullar o myser, sååå længesen vi sågs nu pga massa tråkiga orættvisor hær i værlden. Hennes fina Pappa gick bort i cancer, værlden ær så jækla orættvis. Men ska bli mysigt att kramas o sen ska jag stæda o packa lite.

Vædret førvånar mig, våren vart ær du??

Klæder: Svarta tete a tete mammakostymbyxor, svart vringad lång trøja från bik bok, svart sjal o svarta skor m rund tå...SVART :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0