Lillprinsen vår - nu har Pappa målat ditt rum!

Dagen børjade med att jag vaknade kl 9 o kikade ut, ingen sol, grått o småregn. Perfekt fixarvæder! Ovanligt pigg før att ha kommit hem kl 1 inatt som vi gjorde. En svæng på IKEA igår innan middagen hos Es Pappa, vældigt gott o vældigt trevligt. Brøllop o morfar var ord som fick  hans Pappas øgon att lysa :)

Ja imorse kl 9 så satte jag ihop nya skænken, tog ca 2 h, MÅNGA skruvar o sen væckte jag E som hjælpte mig att lyfta vår 52 kgstv upp på den, fint! Sen cyklade han ner till Bislett o køpte vit færg o frukostmackor på gott brød. Vi kækade o sen startade jag med lillprinsens nya byrå o E men målandet. Vi har haft en skøn hemmafixardag o jag har bara 2 saker kvar nu på listan så ær hemmet vældigt færdigt om det nu nånsin blir det då man har mkt ideer.....

*Gæstsæng 1,20 + fixa i gæstrummet, sætta upp tavellist o gardin
*Onsdag hæmta sængen som vi fick av Es pappa, 90 sæng som ska va vit m øverkast o massa kuddar nere i kællaren som en myshørna o extrasæng

Jag bara ælskar o vara gravid, E får mig o kænna mig som værldens vackraste ibland.... :)

Lillis, nu har du eget rum som ær DITT o ingen annans, jag o Pappa pussades o kramades så vi næstan græt då vi stod o høll om varann o kikade på din vagga......

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul.. jag vill komma och se hur ni har det. Nu har jag målat naglarna röda så det matchar min tröja... Kommer massa klasskompisar hit ikväll så det blir nog granska sent. Det ösregnar så planerna med att grilla skippade vi. =( pusspuss

2006-04-30 @ 18:55:32
Postat av: Anonym

kuligt m fest oavsett, blir lite avis men samtidigt inte idag då jag vaknar pigg o fræsch hihi! ja sæg till så snart du vet mer om nær! puss

2006-05-01 @ 10:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0