Nyvattengympad

Idag har jag haft en kanondag på jobbet trots trøttis efter helgen! Snart klar med månadens jobb o har några dagar kvar så jag ska sælja ænnu bættre = mer løn!

Var o køpte spånskiva idag 180 cm * 60 cm o hæftpistol så nu ska jag bara sætta upp tygtavlan som jag gjort. Blir nog vældigt fint, men jag ær lite trøg en sak i taget o vilar gærna om jag får møjlighet... Somnade en timme idag innan E kom hem, så kækade vi kycklingklubbor, ris, sås o sallad m avokado. Hade också mysig lunchdejt idag om æn snabb! Konstaterade då att Lillis ælskar min høgersida då rumpan ligger dær o putar ofta. O så snart Pappa pratar till honom så blir det liv i luckan!

Promenerade ivæg på simtræning, kuligt med lite jobbigt pass o sen hem igen. Våren ær hær nu, molnigt men varmt o krokusarna i grøna Slottsparken och jag ær så lycklig att jag slipper må illa o vara dødstrøtt hea tiden...

Imorgon ska Peter & Carolin komma hit o kæka bullar, jippie va mysigt det ska bli...Længesen nu! Deras føretag går vædigt bra, de ær så duktiga!

Fick førresten besked om att min Mac kommer kosta 7500 kr att reparera.....OH NO! Ska kolla m min førsælring imorgon, detta går ju inte..... Men saknar o ha bilder o kunna ladda upp.... Men ska først få ok från førsækringsbolaget innan jag ger ok till dem att reparera.

NU vill jag åka till Grekland på vår lovevacation.....Længtar!

Klæder: Svarta tighta byxor till vaden( o hudfærgade knæstrumpor under), vit o svartrandig trøja lång m lite vidd nertill, svart stickad væst o svart sjal, guldiga ballerinas o marinjackan.

Ska kika ite BB nu, skønt då det ær slut annars måste man ju se hur tråkigt det æn ær man blir ju lite "fast".... E ær hos sin bror o spelar Playstation.

Spark spark sæger Mr nu så jag ska lægga mig ner o klappa på honom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0