Sov gott

Sitter i soffan med lite ont i bæckenet, kænns som foglossning  ska ringa imorgon till min kæra barnmorska o be om ett træninsprogram. Bad om det direkt men de sa man ska ha sympton først, men har systers bælte nu hårt runt  magen så han sparkar extra mycket. Ska ta av det o krypa till sængs nu efter mycket planerande i kalendern o mycket tankar nedskrivna i min bok. Ska køpa en vit, en rød o en annan bok att skriva saker i. Den røda ær en kærleksbok som vi alltid ska ha att titta i under åren....

Måste fixa yoga før gravida kursen imorgon, det finns många att vælja mellan men ska ringa runt imorgon o se. Sen ska jag møta Jessica onsdag, længesen nu eftersom vi båda varit i Sverige, det ska bli mysigt efter mitt Mammasim! Kanske jag ska shoppa så vi kan æta fruktsallad, har varit så sugen på det...men mest ætit godis. Ska absolut sluta med det nu!

Promenerade idag till o från Aker Brygge till Emelie, kanske dærfør jag har ont....

Nej nu ær det sængen, var på supermysig middag hos Es mamma som klæmde på magen o kænde på bebis, hon længtar så myket o vi med!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0