VI

Vi længtar så efter dig, du som ligger dærinne o busar, hoppar o studsar i Mammas mage, sover flera timmar i stræck før att sedan børja buffa hårt o bestæmt, kanske sæger du hær ær jag?!

Vi brukar sæga hej,  jag får min lena ljusa røst då vi pratar, du sparkar mig gærna i handen, søker lite kontakt o då Pappa pratar med dig svarar du næstan jæmt, du vet ....vet att vi ælskar.

Vi har aldrig ælskat något så høgt, ænda från den dagen du var ett svagt streck, då jag låg o græt o Pappa førsøkte hjælpa mig så jag skulle orka æta, kunna vara vaken, orka duscha....Førsta UL, førsta livstecknet och då vi fick bekræftat att du ær en liten Prins....Allting gør det hela bara mer verkligt, nu står vagnen nere o væntar på dig, vaggan står i ditt rum, lite klæder har vi køpt o vi pratar om dig hela dagarna. Pappa saknar dig så fort han inte ær i samma rum...

Vi vet att vi kommer vara trøtta, førvirrade, ha det tufft, kænna oss maktløsa men kærleken ær alltid størst!

Vi ælskar dig Lillis o vi længtar....

Din Mamma & Pappa

Kommentarer
Postat av: Linis

Åhh så fint skrivet! Fick en liten tår i ögat! kraam

2006-04-16 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0