BÄSTA VÄNNER!

BÄSTA VÄNNER!


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Superfina kort som vanligt!!
Magen har sjunkit rejält på dig nu, tycker verkligen att det inte borde vara långt kvar nu!!
Jag har precis kommit hem fr frissan - färgar håret samt plockat o färgat ögonbrynen. Skönt att sitta själv ett tag och läsa en massa tidningar o dricka gott te =)
Hoppas att ni får en fin och mysig dag!
KRAM

2006-08-10 @ 10:21:31
Postat av: Joss

va härligt! jag sov tills nu, pappa o de åkte imorse 6 så 5.30 va jag uppe o sa hejdå osv...funderar på o ev vaxa benen idag annars blir det hemma o vila o sova! Kram ja han är långt ner men vet inte hur mkt det har o säga?!

2006-08-10 @ 11:05:20
Postat av: Suzanne

Ju mer magen sjunker desto närmare själva förlossningen brukar det vara. Ida sjönk ner rejält sista 2 dagarna från att ha legat högt upp mot brösten.
Appropå Ida så är hon så gullig just nu =) Hon har på sig en jeanskjol med söta blommor och fjärilar på och en rosa tröja som det står "It wasn´t me" på!! Tycker att hon har fått så knubbiga lår och hoppas att det inte är inbillning. Vägning på tisdag på sjukhuset, hoppas på det bästa!
KRAM

2006-08-10 @ 11:56:56
Postat av: Joss

Ååh jag älskar fjärilar! Hihi så bra då ska jag hålla mina tummar som vanligt :) Ja igår kände jag hur han ploppade ner ngn cm, eller så inbillade jag mig men det stack o gjorde ont längs benen. Vi får se...spännande tid nu!

KRAM

2006-08-10 @ 12:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0