Elian filosoferar

ELian filosoferarNu har jag varit ute på en snabb vagnprommis, skönt med luft!! Eivind somnade på soffan så vi lät honom sova o gick ner på Majorstuen o köpte mat på Kiwi sen på Delikatessbutiken o köpte bröd o salami. Nu ligger han o hickar på lekmattan han fått av mormor. 

Eivind ska strax åka o hämta syster som kommer idag *jippie* Ska bli så mysigt o ha henne här, önskar de bodde närmare.... 

Nä nu ska jag äta lite fil o njuta av att hans ögon är öppna!

Kläder: gråa mysbyxor o vitt snobbenlinne ( hade faktiskt jeans o tunika på prommisen) 
OBS gigantiska bröst! ;)


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Visst är det "roligt" med de gigantiska stenhårda brösten som man får på köpet *haha*

Be syrran knäppa kort på dig med din fina familj sen så vi får se er alla 3 =) Elian är verkligen söt där han ligger och filosoferar!!
KRAAAM

2006-08-23 @ 15:46:25
Postat av: Sara

Hehe, jag antar att du har TVÅ killar som uppskattar dina stora bröst! =)

2006-08-23 @ 15:54:06
URL: http://salibe.bloggagratis.se
Postat av: elinis

han är SÅÅÅÅ fin! jag kan inte sluta titta på honom! Jag har sparat alla bilder på honom + din mage i en egen mapp!
Jag skröt över dej o elian för jenny idag, hon o hennes kille pierre försöker bli med barn men det går segt.. de har försökt i 6 mån nu, hon är frustrerad och less jag förstår henne.
jag vill ringa men vet inte när det passar, så jag inte stör alltså!
puss

2006-08-23 @ 17:15:23
Postat av: therese

grattis till lillen. vilken sötis!

vet inte om du känner igen mig. vi var på nån tjejmiddag tillsammans för hundra år sedan.

hoppas familjen fortsätter må bra.

2006-08-23 @ 22:12:34
URL: http://luggkomplex.blogspot.com
Postat av: elinis

hej hjärtat! vad har ni gjort idag?
puss

2006-08-24 @ 22:51:26
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Anna Söderström

Grattis Jossan! Skönt att allt gått så bra, må så gott! /kram Anna

2006-08-25 @ 01:03:29
Postat av: Jessica Engström

Åhh han är så söt Josefine, blir helt tårögd. Längtar tills jag får träffa er. O hoppas att DU mår bra också.. Puss o Kram

2006-08-25 @ 12:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0