Häftigt!!

Nej det är inte ett inlägg där det står Oj så häftigt nu drar vi o föder *haha*

Kom hem ifrån bion som var ganska bra faktiskt, man känner sig som en säl av att se på Jennifer Aniston i snygg svart klänning o höga klackar i 2h men E är så söt så det gör inget! han lagade kanongod mat idag, stekt kött, potatis i ugnen m skal o ost på, beasås, aioli, vitlökssmör ( usch va äckligt fett detta låter) o stekt majs o champinjon. SÅÅÅ gott!

Det som är dumt är att jag blivit så nattvaken, dricker mitt koffeinfria te nu o käkar en nektarin o ska gå o lägga mig o läsa. E är o dricker kaffe (stackarn) m 2 vänner på Aker Brygge, han tänkte jag kunde följa med haha dont think so! 

Det häftiga är att jag läser Linda Skugges gravidblogg (kostar 69 pix för hela paketet) o kommenterade en sak därinne o lämnade min bloggadress. Så svarar hon o har läst den o ger mig komplimanger! Jag läser hennes Expressenblogg o den andra väldigt ofta o tycker hon säger väldigt många bra saker. Så det var dagens häftiga grej!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah det trodde jag att det skulle stå!! =)

2006-08-06 @ 15:09:18
Postat av: elinis

vad roligt gumman! Du är ju så bra på att blogga, jag är inte en sån person (som du vet haha!) jag skrev aldrig dagbok när jag var yngre heller. Jag kan förstå att du vill ha någonstans att skriva upp alla tankar o känslor under er väntan, det är toppen att du skriver det här så jag också kan läsa det! :)
tänker på dej!PUSS

2006-08-06 @ 19:54:39
Postat av: Sofie

Me too!! =), Ringde Challe förut och hon såg bara att det var ett norskt nummer och trodde nog det var du som ringde och sa att E var på väg =) Nu har vi haft en härlig helg i Steinkjer och ska vidare till Sundsvall imrogon... Pusspuss Kunde inte svara på ditt meddelande för pengarna är slut på alla telefoner... puss

2006-08-06 @ 19:54:42
Postat av: elinis

jag och soffan skrev på samma gång! haha

2006-08-06 @ 19:55:45
Postat av: Sofie

Ja, visst gjorde vi det, tyckte det var märkligt, men nu ser jag ju tiden =) haha. puss

2006-08-06 @ 22:32:42
Postat av: Joss

Va söta ni är!

2006-08-07 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0