Nyvaken

Nyvaken efter att ha somnat om efter hejdåmorgon kl 6 till alla! Var supertrött då de klev upp eftersom jag var vaken länge o inte kunde somna o hade onda mensvärksliknande sammandragningar o svettades. Men det gick tillslut över, skönt o få sova.

Idag ska jag bara vara hemma o vila, behöver krafter känner jag, skulle jag ha fött inatt skulle jag verkligen fått leva på de endorfiner alla pratar om att man får i samband m förlossningen o jag vill gärna ha lite överskottsenergi också! Idag är det v39+0.



Kommentarer
Postat av: hannaevelina

mensvärksliknande värkar :) låter roligt! helt enkelt riktiga värkar men kanske svarga,för när du får riktiga då trappas dom upp hela tiden :)

2006-08-10 @ 14:45:44
Postat av: Joss

tror du det?jag har ju ont men känner att somnar man tillslut så är det kanske bara sd? jaja :)

2006-08-10 @ 15:32:54
Postat av: hannaevelina

när du vaknar kanske kroppen skött sitt under natten som för mig, jag öppnade mig undre natten och vattnet gick på morgonen,så jag var öppen 4cm redan då jag kom in,lättsamt :)

2006-08-10 @ 18:40:11
Postat av: Joss

man får hoppas nåt måste ju ske m allt ont! kan nog inte hoppas på din förlossning dock :)

2006-08-10 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0