SPRICKFÄRDIG?

Stranden var fab m Jess o E + massa jobbfolk. Satt i min stol o tog några dopp i havet! 

Nu har jag precis duschat o smörjt in mig överallt, tar sin tid :) o ska vänta på god mat som E ska laga, kött är vad vi äter nu varje dag haha.

Jag har fått en bristning runt piercingen där huden är supersträckt nu, han ligger m rumpan där o trycker o ibland känns det som om han ska splasha ut den vägen, men det gör han ju inte. Men ganska otroligt hur mkt man älskar den lille sparkaren som gör så att man spricker här ( o kanske där sen...) men man tänker bara att jaja det är värt det. Varje grop o streck efter honom är för att jag faktiskt skapat honom i magen. Jag o E då men jag har gött honom o burit honom!

Ikväll ska vi se nya filmen m Jennifer Aniston, blir nog vår sista bio eller så kör vi biomaraton tills han kommer ut nu!



Kommentarer
Postat av: Syster

Hej sötnos!
Brukar faktiskt hålla lite koll på dig här men glömmer alltid att skriva ;-) Men nu kom jag ihåg det! Love you!!!!
/syster

2006-08-05 @ 19:05:25
Postat av: Joss

Oooh så skoj, du är den bästa! Puss o Kram vår mor ringde förut o undrade om jag ha värkar....*grrr*

2006-08-05 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0