Störtregn

Igår var det kanonmysigt, Ben o Charlotte hämtade vi på flyget kl 8 o sen körde E oss hem. Vi käkade frukost o somnade i någon timme. Ben sov dock hela dagen, stackarn har inom 5 dagar varit i Gävle, Svall, Dalarna o Uppsala o sovit på dåliga madrasser o kanske 3 h / natt så han blev överlycklig över gästrummet o sov faktiskt i 9 h tills Charlotte väckte honom!

Jag o C gick ut en sväng o köpte kaffe o glass o myste runt o småshoppade. Jag köpte fin badrumshylla m sugkoppar, en transparent badkarsmatta o halonbladste. Sen hämtade E pappa på flyget 19.30 o vi allihopa gick på Cafe M o käkade gott! Sen såg vi film o käkade ännu mer, massa chips, dip o cheese doodles.

Somnade ganska sent men vaknade då Pappa klev upp vid 9 o vi åt frukost o såg på sommarens film som jag bränt på dvd. Sen åt C & B frukost o vi alla var klara att gå ut vid 11.20 så vi strosade ner till Aker brygge o kikade. Sen när vi skulle gå hem så började det störtregna så vi stod 2 o 2 i 2 telekiosker o skrattade åt situationen i säkert 30 min, regnet öste ner o det åskade.

Då det slutat regna så mkt så sprang vi in på Bagel & Juice o satte oss o jag tog en smoothie o en Club Sandwish, det behövdes o mina ben behövde vila. Ben är i chock över att jag går o springer i vår trapp här hemma som jag gör haha, han är så söt! 

Men idag kände jag två tryck som om bebis hoppade ner ytterligare någon cm i mig med huvudet, men det kan ju ha varit överansträngning också. Ska vila nu då E kommer hem o tar med alla på sightseeing. Sen blir det bara kebab, enkelt o lätt o köpa här bredvid. 

Imorgon åker alla hem tiiiidigt, Pappa kör dem till flyget vid 6 så sen ska jag vila ännu mera innan jag lunchar m en kompis!

Nej nu ska jag fixa lite här hemma, men kort sagt : Ingen bebis ännu o han får gärna vänta någon dag till så jag hinner samla krafter!

Kommentarer
Postat av: elinis

hej hjärtat! vad härligt med besök! men se till att inte ta ut dig, det är rätt att du ska samla krafter!
Hälsa så gott till challe! puss

2006-08-09 @ 16:01:04
Postat av: Joss

ja jag vet ska tänka på det! nu är de på holmenkollen o jag ska vila, fick just två onda sammandragningar så ska lägga mig ner!PUSS sötis som tänker på mig!

2006-08-09 @ 17:15:29
Postat av: Suzanne

Skönt att höra att du mår bra och att du har det mysigt med alla som är på besök!
Hoppas att han snart kommer lilla prinsen, längtar efter att få se kort på honom! Kan du lägga in ny bild på magen så jag får se om den sjunkit ytterligare? KRAM till dig vännen!!! Du är så duktig!

2006-08-09 @ 20:17:12
Postat av: Joss

Tack!! Ja har inget direkt magkort men kika ovan....han ligger lågt nu :) KRAM sov sött!

2006-08-10 @ 00:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0