Trött ....

Trött ....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur kan man vara så snygg efter en förlossning? :)Du är verkligen skit snygg och din kille likaså och då ska vi inte tala om din son som är ADROABLE!!

Det är nått speciellt med din blogg och just därför är den min nya favoritblogg!

Önskar er alla lycka i världen! [inte för att jag tror att ni behöver det ni ser verkligen lyckliga ut:) ]

2006-11-01 @ 21:37:26
Postat av: joss

Sofie: Tusen tack massa massa komplimanger!!! Jag kände mig inte så snygg men jag var väldigt lycklig kanske det syns :)
KUL att du gillar min blogg, ha en kanonkväll!!!

2006-11-01 @ 23:07:15
Postat av: malin

ser mysigt ut! hur känns magen om man tar på den precis efter födseln? måste kännas helt skumt? bra blogg. kram malin

2007-10-09 @ 13:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0