Vecka 38+0

Så är vi i vecka 39 som man säger jag har gått 38 hela veckor, bebis är färdigutvecklad o inom de närmaste 4 veckorna kommer han ut. Oj så härligt det låter!!

Igår var det helt ljuvligt o käka m Viktoria, sååå goda tapas på jättemysigt ställe med fin inredning. Vi åt så vi nästan mådde illa o jag hade sammandragningar största delen av middagen, kanske det berodde på att magen blev stressad av allt ljud. Men då vi kom hem så kikade vi film o det lugnade ner sig.

Somnade med Es hand på magen o det storhickade där inne, han gör sig redo för att andas i riktiga världen.. Skum tanke att min stora mkjuka mage ska försvinna. Den som jag tar hänsyn till så jag inte tappar balansen o då jag ska försöka mig ur sängen ca 10 ggr / natt för o gå på toaletten känner jag mig alltid som en stor val. Så kissar jag samtidigt som jag är arg att jag inte får sova så ler jag lite o tänker på att det bor en prins därinne... Sen somnar jag igen. Men idag var morgonen hemsk, vaknade nu vid 11 o är jättetrött samtidigt. Känner att jag behöver mer sömn men får väl bara vänja mig o kanske försöka sova lite på dagarna också.

Han ligger längre ner det känner jag iom att det trycker lite då jag går o foglossningen känns annorlunda, det gör fortfarande ont men mer att det pressar på.

Idag ska jag bara va hemma o vila, har avbokat lunchen med Sylvia, jag orkar inte stressa, duscha o dona. Ska ligga i soffan tills E kommer hem så ska vi ut o gå en promenad så jag får lite energi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0