barnvakten

barnvakten

Allt hade gått superbra för Elian o Mormor o vi myste massor. Ett litet glas rött innan o efter var mys! Efter 10 gäspningar o lika många kärleksförklaringar sa vi samtidigt: Ska vi gå hem? Så möter vi en nöjd liten pyjamaskille som ätit så bra.

Härligt! Att komma ut så här o veta att det går så bra med utpumpad mjölk därhemma är så viktigt, man blir lite mer nykär för varje gång man kommer iväg! E föreslår att gå ut bara vi den 23 för att fira min födelsedag men har lust att vara pigg på julafton, vi får se!

På bilden är Mormor nyslingad o sminkad av mig!

Kommentarer
Postat av: Alvas Pappas Blogg

Vill också ha BARNVAKT!!!!

Det kommer nog en dag snart, hoppas vi!

igen, glädelig jul!

2006-12-21 @ 09:29:37
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: Anna-Lena

Låter riktigt härligt! Vi ska ha barnvakt och gå ut på julrock ikväll :D Kul! (fast jag har nackspärr :( Men det går säkert över under dagen?! ;) Ville bara önska dig och din familj en riktigt god jul. Nu åker vi snart till sverige och det blir väl blogguppehåll tänker jag, så:
GOD JUL!

2006-12-21 @ 11:13:18
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: josefine

Alvas Pappas Blogg: Tack så mycket o detsamma! Önskar ovkså att ni fick barnvakt o lite egentid!

Anna-Lena: OOO mys på o ha en riktigt GOD JUL! Ta hand om er o magen :)

2006-12-21 @ 19:05:34
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0