Gosar med Pappa!

Gosar med Pappa!

Fredag igen o vi är hela familjen!
Julkalendern verkar söt som socker.

Mammalivet är så himla skönt, trots skrik o allt så som jag nyss skrev till Karin på msn:
Hur ska jag kunna hålla mig ifrån att vara gravid mer än en gång till.....? Jag får helt enkelt videofilma mig de första veckorna då magen var trög o jag bara låg o mådde illa konstant i ja kanke 10 veckor?! Men också filma födseln tror jag, för det var HÄFTIGT! Ska inte lägga ut den på bloggen det lovar jag dock ;)

Men nu ska jag först låta Elian leka ensambarn i något år o sen skaffa ett lillesyskon. Hoppas hoppas vi får till det! Men jag förstår dem osm blir gravida direkt efteråt att de absolut behåller det, herregud det är ju sååå häftigt om än säkert stentufft den första tiden så förkortas småbarnsperioden till en kort hektisk istället för bebis, blöjor jobba, gravid, hemma, blöjor osv! Då blir det mer gravid, bebis, blöjor, gravid, mer blöjor o bebis o JOBBA!

Kommentarer
Postat av: hanna

ska ni bara ha två barn? har ni redan bestämt er för det?

2006-12-01 @ 18:54:12
Postat av: josefine

nej inte bestämt, men tänkt oss! jag tror nog snarare det blir tre om vi kan få fler! :) men jag vill gärna jobba igen också o va den som drar in mycket pengar! fast det är iget mot för att få barn, men menar jag har lust att utmana mig själv lite på andra plan också!

Men att skaffa barn nu är det bästa jag gjort, orkar så mycket!
Har du några barn?

Ha en fin kväll!

2006-12-01 @ 19:00:13
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: aslaug

Jeg er enig med deg, mammalivet er skjønt. Jeg synes det er kjempe kos å være hjemme med baby, og selvfølgelig er det kos å være hjemme når P kommer fra skolen. Føler at jeg har mye mer energi nå enn når jeg jobber, enda nå sover jeg ikke halvparten så mye som da. Ha en fin fredagskveld og kos dere. Puss och kram:)

2006-12-01 @ 20:46:09
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: josefine

Dere og!!! Håper tanna er bedre, syns du er flink jeg =) Ble P overraska??? KLEM O KYSS

2006-12-01 @ 20:49:07
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: angelina

Jag har elva månader mellan mina barn, det har fungerat alldeles perfekt i vårt liv. Den äldsta fick en otroligt bra relation med den lille eftersom dagis inte blev aktuellt direkt efter ett-års dagen. Dessutom kan man passa in så att dom blir blöjfria samtidigt...så slipper man det på en gång. Ja, tills man vill ha ett tredje då naturligtvis ;)
Lycka till i framtiden!

2006-12-01 @ 21:13:58
URL: http://angelseverywhere.blogg.se
Postat av: josefine

hej! så bra, grattis till stor barnlycka!!! förstår det måste vara underbart att få ha försten hemma längre!
TACK o detsamma! :)

2006-12-01 @ 21:47:03
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0