julklappar

julklappar

Jag skrev nyss ner alla våra julklappar så försvann det :( Här kommer de jag kommer ihåg:

Mina: 
Parfym V&R
Smycken: berlock i silver, svart med pärlor, diamanthalsband, svarta örhängen
Bodylotion Clarins
Smink FACE, foundation o läppstift
Tofflor o två söta mjukisstrumpor ( babyrosa o babyblå)
Kofta, Linne
Böcker
Plattång
Ullunderställstop i ljusblått

Våra: 
Salt o Pepparkvarn
Brödpåse
Italiensk kaka
Ramar
Familjefotografering av oss tre
Ljuslyktor o kylskåpsmagnet
Surroundanlegg till vardagsrummet
Äggklocka

Elian:
MASSA kläder i större storlekar! : 
mysset , strumpor, bodies, overall, tofflor, pyjamaser, hemmastickade sockor o små skor!
Leksaker: Brio skallra, en stor kub där man ska stoppa in klossar, kub som låter som en ko
Cdskiva med norska barnsånger
Hakklapp med text: jeg ska bli fotballproffs da jeg blir stor

Eivind:
Skjortor i massor = bra
slips
björn borg boxer
fickplunta i silver
snusbox av mg :)
sedelklämma GANT
Kalender i skinn
Tofflor

Ja nu är detta vad jag kommer på, allting var väldgt fint iallafall! Snart ska Mormor o Ingemar gå ut med vår skatt så vi får lite vila, jag ska duscha o fixa mig i lugn o ro, hann ej det innan frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0