Mörk morgon

Oj oj oj så mörkt ute! Nu har E gått på jobb o jag är trött som bara den men vaknade ändå, matade lillprinsen ( som skrek till inatt vid 4.30 o var jätteledsen, tillslut kunde han äta)  o nu ska jag pumpa tills imorgon o ta ett glas fullkornsvälling. Är så fruktsugen, måste köpa det idag.

Idag ska jag möta Monica om jag inte somnar om o blir supertrött, vi ska nog ta en fredagskaffe!

På tisdag ska Farmor ta Elian här hemma hos oss o vi ska gå ut i några timmar, käka o så. Det ska bli jättemysigt att få rå om varandra. Sen den 15 är det ju julbord, men det är kanske inte lika romantiskt!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Vad mysigt med lite extra romantik på en tisdag!!
Har ni någon favoritrestaurang som ni tänkte gå på eller??

Vad mysigt med en fredagsfika!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Andreas börjar jobba kl 15 men måste nog vara där mycket tidigare än så idag, och sen jobbar han till kl 23.

Ida har sovit jättebra inatt men jag nästan ingenting. Förstår inte varför, så idag är även jag precis som du jättetrött!!

KRAM

2006-12-01 @ 08:20:28
Postat av: josefine

Nej vi får nog se vart vi går, Yayas är vår favorit, thai!!!

Så då får du ladda med fredagsmys med Ida du då :)

Jag sov också knasigt under graviditeten, kanske magen som är lite i vägen? KRAM

2006-12-01 @ 08:36:47
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Ella

Elian är ett jättefint namn! /Ella

2006-12-01 @ 10:39:40
URL: http://whattowear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0