mycket småvilande

Somade då jag la Elian, gick in i sovrummet vid 19 o vaknade 20.10 av att han skrek lite. Stackars verkar drömma mycket ikväll. Jag är inte helt ok i magen o ska värdera att vara spiknykter på nyårsafton om jag ej mår bättre. Så slipper jag ens oroa mig för om Elian ej tar flaskan osv, ja jag tycker det känns allra bäst!

Jag o Elian är definitivt mycket mindre aktiva då E är hemma men vi tokmyser o tar dagarna som de kommer. Men längtar till veckan då jag ska promma varje dag o komma tillbaka lite in i rutiner. Men skulle gärna vara vi tre hela bebistiden.

Imorgon måste vi dock organisera oss lite:

Jag har planer att kolla igenom min garderob ORDENTLIGT o prova o rensa lite. Känner att jag vill finna lite kombinationer o variera lite. 

Promma till Bislett / ev ta bilen t ett center o fixa:
Vin+lite champagne
Potatis
Sås
+annat jag ej hunnit planera ännu
Panta alla flaskor som vi slängt in i bilen

Nu ska jag msna med min Petronella som jag ska möta imorgon också o fika med!!!!

Sen skriva handlelista!

Just ja kanske återupptar jag dagens kläder om jag har lust, idag:
Svarta leggings H&M, ljusrosa bomullslinne Lindex, Svarta American Apparelklänningen & rosa lurviga myssockor.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej hej! Kan du inte skicka lite av dina utrensade kläder till mig i Stockholm?! :-) Det är inte utan att jag blir aningens avundsjuk på alla dina fina kreationer. En mysig blogg att följa också, jag får tacka de som tipsade mig om denna.
Promenader ute i friska luften är det bästa som finns! Må så gott!
/Klara

2006-12-29 @ 21:58:02
Postat av: josefine

Klara: Hej! Oj vad snällt du skriver! Tror dock att mina kläder än så länge får bo nere i källaren, har lite svårt för att bara göra mig av med dem :) Ha en skön kväll!

2006-12-29 @ 22:24:18
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: sara

Du verkar vara en grym mamma=) precis en sån som jag vill bli! och du har fått mig att känna hopp om att jag kanske också kommer bli kär någongång /sara18

2006-12-29 @ 23:18:47
Postat av: josefine

Sara: tack så jättemycket, jag önskar dig all lycka!!!

2006-12-29 @ 23:20:54
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0