Naken

kille sprattlar bredvid mig i sängen o ser så lycklig ut. Kisslakanet under o handduk så han ej kissar i sängen. Han älskar att få lufta =) 

Natten: Han somnade ju ca 21.25 tillslut o då i vår säng under amning. Flyttade över honom till sin säng i sitt rum då jag la mig, läste o somnade. Vid 3 ropar han lite o käkar ( jag sitter i stolen o somnar inte!!), sen lägger jag mig o hör honom ropa lite efter någon minut. Går in o vyssar sängen lite o han somnar JIPPIE! Han vaknade imorse vid 7 tror jag, säkert av Eivinds väckarklocka. Sen käkar han o sover med mig. Det gick kanonbra!!!!


Kommentarer
Postat av: hanna-evelina

åh vad skönt för er att första natten i eget rum blev lyckad! :) det kan vara bra för er att få sova själv! om inte annat så vågar man röra på sig i sängen. kram

2006-12-08 @ 10:02:16
URL: http://hannaevelina.blogg.se/
Postat av: josefine

ja jättebra! det var mest på kul vi gjorde det o för att jag ska kunna läsa o så gick det toppen! bara jobbigare för mig som ej kan sovamma men smartast i längden tror jag! grattis till er som fick sova inatt också=) Puss o trevlig fredag!

2006-12-08 @ 10:17:34
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: mams

Oj så snygg sida!Ser att soffan är vit igen.Vad är det för tofflor prinsen har?Gungar de?Skall idag handla ingredienser,sen skall det bakas! Läängtaarr efter Elian, tror Du han kommer ihåg mormor?sKICKA BILD PÅ HANS RUM.pUSS

2006-12-08 @ 10:37:09
Postat av: Suzanne

Åh så roligt att första natten i eget rum gick BRA!
Det kan ju hända nu att lille söte Elian väljer att sova ännu längre utan matintag på natten när han får sova i eget rum, så det blir nog bra med amningen!!

Vad duktiga ni är!!!

KRAM

2006-12-08 @ 10:39:04
Postat av: josefine

mams: nej inte vit, det är ju filten =) De säger de kommer ihåg 2 veckor åt gången nu! Ska skicka det sen eller lägga in här! Puss, baka duktigt nu mormor

Suzanne: tack, jag tror också det!! nu ska jag kasta mig i duschen :)

2006-12-08 @ 10:45:40
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0