På Fridays

PÅ Fridays

Det går segt att blogga om dagen vilket är trist. Nu viker jag tvätt o Elian sitter i babysittern o ser på o snackar. Pappa får åka på IKEA utan oss, vi prommade till stan i regnet o tog tbanan hem. God burger på Fridays o mysigt o möta tjejerna som vanligt. Stackars Scott har fått vaccine o ville nog stanna hemma idag egentligen.

Elian har blivit mindre o mindre sugen att vara på cafe så nästa gång ska jag föreslå att vara hos mig så kan alla amma, byta o så o så kan bebisarna leka. Idag fick jag liggamma Elian i soffan, han vägrade käka då jag satt. En ny grej han börja med. Så där låg jag o det satt 2 mammor vid bordet o resten av lokalen var full av businessmän som hade lunch, inte en kvinna skådades. Alla har vi varit små! Men ingen såg vad jag gjorde, bordet är så högt o soffan liksom rund, så bananammade gjorde jag idag för första gången!

Ska återgå till jollermannen på bordet nu.

Söta skor hittade jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0