tankeöverföring

Låg o ammade vid 4 o tänkte att jag ville maila Charlotte som jag saknar så mycket, så hade jag ett långt fint mail i min inbox imorse.Blev så glad!!

Jag trodde jag var smart som tog upp Elian i sömnen vid halv ett o matade eftersom han sovit sen 20 o han somnade men vaknade sen igen o ville äta mer men somnade om i sin sämg till 4, då var det matdags o trött som jag är så blir det i vår säng = sova med Elian = ont i nacken (men mysigt)

Imorse låg vi o gosade en bra stund tills han började slå med händerna på mina bröst o ett slag på ögat så förstod jag att nu ska mamma vara rolig, han älskar då jag busar med mitt hår i hans ansikte o säger MAMMA. Haha sötnosen där!

Nu vilar han i sin stooora säng som vi ska ge bort till Gro o Benjamin o inreda i hans rum o flytta in hans säng dit, egentligen bara för att han ska vänja sig. Älskar att ha honom närs oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0