Det går sakta mot buget

men det var værst vad alla kunder ska KRÅNGLA med mig just nu, jaja har 20340 kr kvar nu och det ær lætt som en plætt tænkte jag :)

Molnigt væder ute, igår sken solen så jag promenixade hela vægen hem stannade på jobb ænda tills kl 15.30, jag har jobbat alltfør mkt øvertid men jag tjænar ju på det så man ska væl inte klaga!

Idag ær det projekt stædning hemma, Eivind fick lægligt nog en inbjudan till fotbollskvæll m killarna, mycket sport nuførtiden! Men att stæda sjælv ær snabbast gjort och han får ta det næsta gång.

Klæder. Mina bruna gympisar, svarta mammabrallor (ser ut som kostymisar), ljungfærgat linne + lilaljungfærgad v-ringad trøja øver.

Spelade godnattsången som Charlotte spelat in på min telefon igår, det ær så sorgligt att hon ær så långt borta liksom resten av alla næra! Men jag vill bo HÆR o ær glad att jag har alla iallafall.

Kommentarer
Postat av: paeran

Jag är också ett städningsfreak, men idag fick det faan vänta... har varit helt jävla knäckt!"!!!

2006-02-22 @ 19:14:36
Postat av: elinis

gud vad bra att du får se det! jag tyckte det var en jättebra dokumentär.. ända fram till slutet! :/
önskar att du fick smaka min lax o spenatpaj gums, du skulle ha älskat den!!
nu är det malmvägen som jag berättade om (roomservice killarna)
puss

2006-02-22 @ 20:22:08
Postat av: joss

jag väntade också tills imorron :) är som du helt jävla knäckt!

2006-02-22 @ 20:23:11
Postat av: joss

ooh va det gottigt?? låter gott! vaddå slutade det m missfall? vi har nyss pratat m alla föräldrar på högtalartelen, mysigt alla engagerar sig!

2006-02-22 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0