Solen skiner

jag tror det ær vår!Børjade dagen med kaffe med mjølk, oooh sån effekt det har. Fråga *# om hur de tyckte jag var på en kaffe eller två :) Jag har iaf startat dagen om inte toppen med salg så helt okej så hær mot slutet av månaden, i budget ska jag komma iaf så alla bonusar tickar in!

Magen står ut o fler o fler tar på den o trycker, jaja jag får væl accepterea. Jag ælskar den lillis som ligger dær inne o busar. Længtar så till UL den 14 april før o få veta att allt fortfarande ær okej. Jag mår bra iaf o hør o hæpna jag trænade igår, så nu ær jag stel øverallt men kænner ett starkt sug i att keep it up. Så idag blir det långpromenad hem istællet før tbanan i det underbara vædret.

Klæder: marinblåa mysbyxor, beigevit vringad top m spets, vit kort knytkofta med rosett øver brøsten, bruna biancogympisar m kardborre! Sorry inga fashionnews magen måste ju ha det bra också :)

Lite brun om nosen ær jag också før jag solade igår efter træningen!

Jippie! Ikvæll kommer Jessica t oss o ser BB.

Kommentarer
Postat av: elinis

hej baby! skönt att höra att du mår bra! och att du har fint väder omkring dej! jag har fått ett positivt besked idag, FK har beslutat sig för att ändra beslutet ang. my money!! så jag får dem i veckan el på måndag, nu kan jag äntligen andas ut!! :D jag är så nöjd!
F köpte ju rest.chansen så nu ska vi gå och äta en sallad på coffehouse! mums! vädret här är tyvärr piss men jag tror det blir fint imorrn, hemma i svall är det iaf det.
jag måste få fin nya adress, på eniro står bara den gamla änsålänge!
du är bäst, önskar jag fick klappa på din mage o prata med bebisen där inne!
puss puss puss

2006-02-21 @ 15:30:34
Postat av: elinis

o mitt nl har inte funkat på hela dan... blä!

2006-02-21 @ 15:32:03
Postat av: joss

va söt du är :) GUD VA BRA att det löste sig I knew it! Men på eniro i norge menar du? jag har nu: Åsaveien 7 a 0362 Oslo. Jaaa önskar också det, challle har sjunigt in en sång på min mobil som jag spelar ofta för den. Massa massa puss

2006-02-21 @ 19:14:21
Postat av: joss

NL SUUUUUGER

2006-02-21 @ 19:15:01
Postat av: elinis

hej babe!
det var en jättebra dokumentär om bebisens utveckling i magen under hela graviditeten ända fram till födseln igår. Önskar du hade fått se den, det var verkligen bra och intressant!
Dom kan tydligen få sitt första minne vid 3 mån. ålder och kan lära sig att känna igen sånger som mamman sjungit för den under tiden i magen, detta lugnade dem då de var födda! Hihi! och man skulle spela musik för den som påminnde om människoröster, eller körmusik var åxå bra. :)
SYND att du inte kunde se den.

2006-02-22 @ 13:19:08
Postat av: Joss

MEN Pappsen har spelat in båda delarna så jag får se dem næsta helg, tror du min familj missar sånt? haha Mamma o Pappa ær så engagerade så gulligt o mysigt! NL ær så dåligt..... Puss tack før infon, længtar tills vi får 1,5 h med bebisinfo :)

2006-02-22 @ 13:22:19
Postat av: Anki

Hej, Jossan! Ja...tyvärr hade nog ja me klappat om du va i närheten.. :) Verkar som allt e bra iaf? Jag har de bra ja me, allt börjar kännas lite lättare nu..å jag (hör å häpna) snurrar på affärer både lunch å efter jobbet som en galning..ha ha. Vill bara handla små grejor, lampor å mys å sånt...å göra om hemma! Kram! //Anki

2006-02-22 @ 13:22:35
Postat av: Joss

Hej!Ja men ni hade fått, jag ær bara emot att fræmlingar gør det.... Men va skoj, shopping læker alla sår :) Och ær ju så kuligt, du får lægg in bilder sen då du ær klar! Skønt att du mår bættre tænker på dig! KRAM

2006-02-22 @ 13:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0