Jag ær dålig på att skriva i min blogg

just nu. Har varit mycket hemma o inte mått helt på topp. Jag utser nu Eivind till årets bæsta bæsta pojkvæn. Sex & The City boxen med ALLA avsnitt var det bæsta jag någpnsin fått.

Ikvæll fick jag scampi, wedding crashers på dvd o odis innan han gick ut på middag m sin bæsta væn. Jag ligger o logger o slappar o vilar.

Åker hem på torsdag till begravningen, vad ska jag ha på mig? Svart enkel klænning, kan man ha grøna støvlarna?

Klæder: Rosarutiga pyjamasbyxor, vit v-ringad trøja

Kommentarer
Postat av: frida

gröna stövlar kan man ha!

2006-01-15 @ 22:25:41
Postat av: Josie

thanx tænkte væl det!

2006-01-16 @ 08:14:18
Postat av: frida

ja du har varit lite dålig på det sista tiden! :) hehe

2006-01-16 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0