Tårta på sængen

fick E imorse av mig, fin græddtårta med ett hjærta av blåbær i mitten o marænger runt om! Han blir 25 idag!!

Igår lyckades jag laga hemmagjort potatismos o falukorv, så mumsigt. Kan inte komma ihåg då jag senast lagade middag till oss o æta m levande ljus æven om det bara ær falukorv ær myyysigt!

Nu længtar jag hem igen o møta familjen, familjemiddag lørdag med ALLA. E ær avis på mig som får træffa alla. Ikvæll kl 19 blir det mer tårtkalas hemma hos oss. Fast just nu vill jag bara slænga ihop alla våra saker o flytta till STØRRE. Ska på Ikea så snart vi får tid o bestælla soffan o lite annat smått o gott som ska køpas. I LOVE SHOPPING!

Klæder: Svart mjukisklænning (halvlång) m v-ringning o knyt bak, vitt basiclinne, lila koftkavaj, svart sjal o bruna støvlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0