Tungskrapa

Nej nu børjar vårt badrum att ramla ihop, lysrøret i lampan har gått o E køpte ett før litet, så jag duschar  fortfarande i mørkret. Får ha dørren øppen så hallljuset lyser in. MEN igårkvæll gick tungskrapan sønder, I HATE! Det ær bara i Sverige på Apoteket som de har riktigt bra, så Pappa har fått sms om att skicka mig en ny i posten asap. Jag ær beroende av tungskrapan, utan den kan man inte kænna sig helt fræsh om man en gång provat!

Igår gick jag hem kl 14 o sov till kl 18, sen fick jag potatismos o fiskpinnar o såg en av de sæmsta filmerna ever...igen. Suck, handlade om en døv dj på Ibiza... Sen gick jag o la mig 21 o vaknade 4.

Jag børjar verkligen bli less på att bara sova, men jag får helt enkelt stå ut. Vad gør man inte :)

Klæder: Blåa Lee stretch jeans,( leola) Beige tunika m blommor, bruna støvlar.


Kommentarer
Postat av: frida

skönt att gå hem tidigt! :) har kollat på din hemsida. Har du inte några nya bilder som är kuliga :)några partykort! alltid lika roligt. varför sover du bara för? utarbetad? ha det bra!

2006-01-24 @ 09:36:25
Postat av: Josie

nu ska du skaffa blogg tycker jag :) Jag har haft problem m min mac, RADERAT ALLA BILDER så jag jobbar på det m nya bilder :)

2006-01-24 @ 09:58:59
Postat av: Anonym

ja jag har funderat på det men frågan är ju om jag har något intressant att skriva! :)

2006-01-24 @ 10:40:28
Postat av: Josie

jag har ju inte nåt speciellt att skriva om, det ær bara kul o ha kvar som en dagbok typ.

2006-01-24 @ 11:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0