Bergochdalbana

Dagen startade med att jag sovit dåligt men va hungrig o kissnödig. Klev upp o käkade frulle, läste tidningen o åkte på Elgiganten för att byta kameraväskan o få 100 kr tillbaka ( de tog för mkt för försäkringen) Fick vänta där o det skulle skrivas o knappas....Äntligen klar så körde jag in till stan för o köpa en fin solstol på Åhlens, de är ju så fina men alltför stora så ska lämna tillbaka den imorgon! Hann också med att handla solfaktor o en klänning o en topp! Sen mötte jag Angelica o vi köpte lunch på Coffe House, tog med till Allsta o försökte sola lite på verandan men det var TOKHETT! Åkte o doppade oss o solade i Pallviken tills det började störtregna. In till stan igen o sen dess har jag legat halvdöd i soffan. Är nog lite ledsen att E kommer imorgon o ej idag, trodde inte jag blev det men jo att va gravid ensam är inge skoj! Dessutom har jag fått åderbråck på låret precis vid bikinilinjen på framsidan...Fy! ca 7 veckor kvar nu o vad kommer ske? Massa bristningar? Vill helst inte bli större nu...Men det är ju lyxproblem som syster säger kommer jag ha världens finaste son sen...Men just idag ville jag inte se detta.... Suck nu har jag klagat av mig o ska se på lite mer dålig tv... E kom igång för sent o skulle hinna lämna vår husnyckel till jessica o det blev bara strul så han kör tidigt imorgon istället... Imorgon blir allt bättre!!!!

Kommentarer
Postat av: Destiny

Jaa, oroa dig inte. Det hör ju till en graviditet att få bristningar osv., det är liksom naturligt och för en "god sak" so to say. Sen kommer du att vara överlycklig när din son väl fötts och du kommer inte ens att tänka på hur du ser ut. Dessutom, om du var riktigt smal innan eller har lätt för att bli av med kilon ska du se att du snabbt kommer i form. Många polare till mig är idag lika smala som femtonåringar fatän de fött ett eller tom. två barn.

2006-07-01 @ 20:52:47
URL: http://destinydavies.blogg.se
Postat av: Joss

tack så mycket! snabba svar :) ja jag har inte lätt för o bli smal men tror jag kommer fixa så jag får tillbaka startkroppen en dag...men det va lite mkt på en gång nu!

2006-07-01 @ 21:00:09
Postat av: angelica

tack för en jätte trevlig o mysig dag på stranden =) puss!

2006-07-01 @ 23:38:40
Postat av: Joss

Detsamma!!! Puss hoppas ni hade mysigt igår jag låg som en död säl o gjorde inget alls :)

2006-07-02 @ 19:16:46
Postat av: Anonym

haha ja det var mysigt, jag o bleng åt pizza o snackade skit =) haha! sen hem till sängen o upp i morse för att åka till maddes mamma ute i njurunda, badade, solade o grillade! gott! puss

2006-07-02 @ 21:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0