Magen lever om

nu så jag knappt kan sova, det är sammandragningar (kynnere på norsk) hela tiden, onda o mindre onda o på morgonen då jag vaknar har jag ont i halsen eftersom jag är så täppt i näsan så jag måste andas m munnen hela nätterna. Mjölken rinner o jag vill mest hem till vår säng, i vårt hem o till prinsens lillrum o lägga in alla bebisklläder efter Isak som jag lånat som nu är nytvättade o underbart fina! Vi behöver inga mer kläder nu! Igår hyrde vi 5 filmer o bara myste med mamma, E masserade mig o jag sov mestadels av filmerna, men det gör inget. Var helt slut efter min o mammas lilla Ikeatripp, åt först lunch m Lotta Hanna o David o sen småshoppade sängkläder o sånt till spjälsängen o sen åkte jag o mamma på barnens hus o jag fick sängkläder till vaggan, en mysfilt, nät till vagnen o någon mer smågrej som jag glömt av mamma! Så köpte jag en amningskudde en beige Laban, sååå skön o sova med nu för mig! Idag blir det packa o fixa o sen ska jag o E på middag hos pappas bror bosse o möta kusinerna, grilla blir trevligt o sen blir det hem o vila så vi orkar köra imorgon. Är ledsen om jag inte orkat ringa o vara så mkt denna gång jag varit hemma men trivs bäst nära E nu o är urdålig på o bestämma o hålla tider, då o då orkar jag bara inte ens gå. Mina fötter börjar känna av extrakilona nu o jag tror man i huvudet fokuserar väldigt på det som komma skall o då blir det lite mkt på samma gång! Älskar er alla som är mina vänner iaf o hoppas vi kan ses nästa gång jag kommer hit eller om ni är i Oslo såklart! Nu ska magen få frullis!

Kommentarer
Postat av: anglica

heej! så det blir tidigare hemfärd... förstår dej att du vill vara hemma, där man har allt å så! skoj iaf att vi hann o träffas två gånger! måste höras av ngt mera snart! hoppas din mac har blivit lagad så kan vi msn hela dagarna =) hahahah! kör lungt hem! puss till dej o lillis

2006-07-11 @ 11:33:54
Postat av: Joss

tack ja jag ska få den senast nästa vecka som det verkar!! nu är vi hemma från trevlig kväll hos farbror bosse m kusinerna! puss saknar också msn :)

2006-07-11 @ 22:23:56
Postat av: Sofie

Hello!
Har ni bestæmt nær ni ska hem? Jag jobbar på.. och det ær inte riktigt lika jobbigt længre... Drar hemifrån kl 6 på mornarna och børjar kl 6.30.. Puh,... Men skønt att sluta 14,30.

I helgen skulle det bli bra væder och hoppas på stranden. Førra helgen var det ju bara moln.

Hoppas du mår bra.

Ses snart. Pusspuss

2006-07-13 @ 09:06:37
Postat av: joss

gumman jag är hemma nu kom o hälsa på mig eller när kan du ses?puss

2006-07-14 @ 18:57:13
Postat av: angelica

hej! vart har du tagit vägen?! =) ingen msn o inga nya uppdateringar på bloggen =) hur är allt? magen mår bra o ni? ngt nytt? =) puss

2006-07-15 @ 13:47:43
Postat av: Sofie

Va bra... Vi ær på stan nu och ska hem och kæka lite sedan.... Ær ni upptagna ikvæll? Eller så kanske vi kan ses imorgon.. har varit ute på hovedøya idag och solat lite... blev lite rød =) pusspuss Vi høres senare..

2006-07-15 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0