Mc Donaldso farväl

Jag fick välja o valde McDonalds, orkade ej vänta en sekund till på mat. Chicken Mc Nuggets, yoghyrt m frukt i o mineralvatten, mums. Sen köpte jag bigaråer, persikor o gott bröd på vägen hem på dyr delikatessbutik. Kostar bigaråer 139 kr / kg i Sverige??!

Jaja, nu har vi myst i soffan o killen som köpte caben va o hämtade den, vi va tårögda både jag o E då den körde iväg...vi har haft så mkt romantiska minnen o dejter m den o han känner att han raggade upp mig med den :) haha, jaja nu är det familjeliv som väntar! Men sorgligt o inte kunna njuta av solen o köra samtidigt! Får va nöjd att vi får AC i den nya som vi ska hämta måndag!



Kommentarer
Postat av: elinis

haha nej knappast 139kr/kg :) här på torget är det priskrig mellan handlarna, smarriga jordgubbar för 20kr/l bla. Pajen blev jättebra, jag är fortfarande mätt hehe! Tänkte gå på bio men jag orkade inte, min huvudvärk är värre än nånsin och inte en droppe regn. hoppas lågtrycket är borta imorgonbitti! Vad ska ni köpa för bil då? Vi kollar åxå, f vill ha en saab 9-5 men jag tycker det är lite väl stort för oss 2. Särskilt om vi ska flytta utomlands och måste sälja den så förlorar man massa pengar..
Nej nu är det sängen som väntar, lånade en bok som heter Phi phi island - paradiset som försvann, den handlar om tsunamin, hemskt att se alla bilder jag såg när jag bläddrade i den, men samtidigt kul att se och komma ihåg alla mysiga stunder vi hade där.
Nu är det sängtajm!
puss

2006-07-29 @ 00:40:24
Postat av: Joss

Haha ja jag kan hitta billiga jordisar här också får köra på dem! Jobbigt m huvudvärken, den borde släppa om du vilar o dricker vatten?

Som jag känner nu kommer jag aldrig investera i en bil mer, hehe nu kommer vi ha en helt ny bil som vi ska privatleasa o oftast kostar ju reparationer o så på en bil man köper om den inte är splitter ny + att försäkring e dyrare på en ny + att man oftast förlorar då man säljer...men men behöver man bil så!

Vi ska ha en passat den nyaste en kombi svart!

Ja den boken skulle jag nog inte klara just nu jag läste ut min bok igår den va sådär, sprickor i kristallen eller nåt sånt heter den o innan den saknad av Karin Alvtegen.

Puss hunny, kul o ha dig online igen :)

2006-07-29 @ 12:50:42
Postat av: elinis

huvudvärken är borta och idag är jag jättepigg! var nyss ute och gick en prommis runt ån, detär jättefint!
Jag tänker precis som du ang. bil.. men F vill ha en, ska göra mitt bästa att försöka övertala till en billigare mindre! Vi behöver egentligen ingen bil eftersom vi bor i stan och det går att cykla åretrunt. Jag läste nyss ut sprickor i kristallen, typ i torsdags! knäppt, man fick den med en tidning... Nu ska jag läsa en bok av åsa larsson som verkar bra.
Vad bra, jag har ju haft lite datoruppehåll!
puss

2006-07-29 @ 13:22:01
Postat av: Joss

ja jag fick den i amelia tror jag va tyckte du? inget hände liksom....

ja men en billig skruttis kan va bra o ha på ikea o stranden osv men ni som är barnfria o bor i stan borde ju inte behöva en! har ni gratis parkering där? puss vi ska grilla hos vänner ikväll ska strax klä på mig nåt

2006-07-29 @ 17:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0