MOLN

Yes det är moln idag! Jag har sovit ganska dåligt, mkt småvärkar som gjort ont o svårt o komma ut ur sängen. Så E fick lyfta mig ur inatt en gång då jag skulle kissa. Man känner sig lagom hot nuförtiden! Men annars går det väldigt bra, han sparkar o rör sig därinne. Det är nog väldigt trångt, magen är ofta stenhård o fler o fler förvärkar känns onda nu. 

Idag ska Martin o Linda åka hem med grabbarna, blir väldigt tomt efter dem. Jag tänkte storstäda o sen vila HELA dagen o börja dra ner på tempot nu. Kan behöva samla krafter inför dagen D. Tänk då vi får möta honom, se de små fötterna som sparkar E i händerna om natten o höra hur han låter..... Inatt trodde jag han sparkade sönder något så vattnet skulle gå, men ikke sa nikke!

Det är ju trots allt 22 dagar kvar o det kan ta 14 dagar extra, men snart så! 

Igår va Martin o E hyfsat bakis efter stora festrundan på natten, de ramlade in vid 4 (Es absolut sista fest!) o på dagen låg de i källaren i soffan o käkade hemkörd pizza, såg på golf o spelade tv-spel. Jag o Linda va m barnen på Grynelökka o käkade McDonalds, satt i parken o drack en latte o försökte njuta i skuggan men källaren då vi kom hem va klart bäst! Är så glad vi har den då heta dagarna kommer.... Nu ska det tydligen vara mulet idag o imorgon, skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0