Nu börjar det ....

Folk undrar hur jag mår? Någon bebis ännu? ALLDELES för tidigt är ni snälla, jag kommer meddela då prinsen kommit ut det lovar jag!

Skrattade imorse då jag ej hann uppdatera här för jag tänkte att nu kommer säkert någon undra om vi är på bb, o mkt riktigt :)

Idag har jag hittills bokat möte m banken imorgon ( konton ska upprättas åt mig o E), varit o lunchat lääänge m några magtjejer o Gro kom förbi med en underbart vacker liten Helena!!!! Så fin! Hon har ( liksom jag ) namnsdag idag! Hon o Benjamin var så söta o han höll i henne hela tiden o la henne till mig, där sov hon gott mot mitt bröst o gosade o snusade....ÅÅÅh så härligt! O så liten.....

Nu ska Petronella komma på besök, längesen vi möttes nu o sen ikväll är det festdags. Eivinds kompis Eivind fyller 25 så middag o fest kl 20. Han är ihop m Maria Mena som är väldigt känd här, sjunger fantastiskt! Hon är trevlig vi har mötts innan hos oss!

Kläder: Leggings m spets, korta jeanskjolen, vitt linne, mörkgrön kofta omlott

E började jobba idag o han va så snygg i sin fina kostym....blev lite avis på jobbandet men kom snabbt på att jag ska NJUTA av mitt första lediga år på LÄNGE! Ska ta in varje sekund av Lillen istället!



Kommentarer
Postat av: elinis

hej hjärtat! förlåt förlåt förlåt att jag glömde bort att du åxå har namnsdag idag!! jag vet ju att du heter helena! (pinsamt) det är klart att min första tanke är bb! men du verkar ha fullt upp just nu så än blir det nog ingen bebis! men vad tror du själv, om du skulle gissa? :)
Puss och förlåt igen!

2006-07-31 @ 16:14:40
Postat av: elinis

Nu har jag iallafall uppdaterat min blogg med sommarbilder! (lite samvetskval för namnsdagsbortglömningen fortfarande!)
PUSS

2006-07-31 @ 18:17:42
Postat av: Joss

haha ingen fara alls m namnsdagen stumpis! no big deal!

2006-07-31 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0