Söndag

Molnig söndag men varmt, Alice sov hos Mamma inatt så vi har bara slappat o myst i soffan idag o sen åkte vi ut till Pallviken i diset o hon badade o jag satt o njöt av vinden. Eivind o hon leker så bra det märks att alla tycker om honom vilket är väldigt kul o viktigt för mig. Han skrev hennes namn stort i sanden med stenar o gjorde ett hjärta bredvid (bild kommer)

Nu är jag hos syster o fick veta att de åker på semester till Skåne idag istället för nästa vecka pga att de får en ny kattunge o ej har någon som kan ta hand om den...Men men vi har myst massor o kommer ses då babyn kikat ut för då ska väl moster se sin skatt tänker jag!

Igår va vi på stan på dagen o höll oss i skuggan käkade glass, drack en latte på Coffe House med Johanna, väldigt behövligt med en latte va pigg hela kvällen sen! O mysigt o möta henne om än snabbt, samma med Ullis i *#tältet alltid mysigt o kramas man uppdaterar varann ändå m mail o så vilket känns skönt. Riktiga vänner behöver man inte mäta i tid utan hur det känns då man ses!

Sen hem o vilade lite o ner igen o åt i Oscarstältet, jättegott!! Oxfile m klyftpotatis o beasås. Pappa kom ner o gick m oss hela kvällen mysigt, kikade band i tältet o sen fotbollen men missade en del av matchen då vi köpte glass bla! Mötte Ylvis o tjejerna också o sen såg jag Ledin en stund m E men vi åkte hem eftersom vi va så trötta, fick fotmassage o somnade gott!

Nu har vi tryckt i oss pizza från Athena, ska vila lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0