Vaken tidigt

Vaken tidigtJag är vaken tidigt fast egentligen va jag pigg redan kl 6, har haft sån mensvärk precis som då man ska ha mens(drömde jag fick det), ont i ryggen o konstig i magen. Men inte så mkt sammandragningar, bara någon då jag va uppe o kissade... Så snabbt jag klivit upp o satt i linserna iaf så försvinner det ondasde i bekkenet o det är skönt!

Sitter o fikar rostmackor m marmelad o ost nu ( min nya grej) o välling. Ska duscha o sen ska vi till BM tillsammans kl 10.20. Inatt har det öst regn ner men det ser nästan ut som om det blir halvfint idag med...Skönt iaf med sval luft då man sov.

Jag vill veta när du kommer min lille vän, tänk att du är så klar som du kommer vara de första dagarna jag håller dig i min famn o att du reagerar så på ljud osv...Pappas röst är absoluta favoriten o igår efter en väldigt varm dag ( då sov han mkt) så vaknade du o gjorde akrobatrörelsen då vi satt nere i svala källaren.... Tänk att denna stora mage är ett liv, som vi skapat.... Otroligt!

Välkommen till oss när du vill nu.....




Kommentarer
Postat av: Cassandra

Guuud vilken fin bild, och vilken fin text :) Länge sedan jag var inne och läste här nu, förut var det här min favoritblogg :)

2008-04-10 @ 01:46:46
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Postat av: Cassandra

Guuud vilken fin bild, och vilken fin text :) Länge sedan jag var inne och läste här nu, förut var det här min favoritblogg :)

2008-04-10 @ 01:46:57
URL: http://Unikacassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0