30 grader

och sol væntas till helgen, ær det sant, ær det sommar? Har nog inte riktigt førstått det ænnu....

På fredags ka vi grilla o på lørdag blir det nog sol o bad på någon mysig strand bara vi, caba sista helgen kanske det ringde en intresserad man på bilen igår o ska komma o kika næsta vecka!

Jag sover som en kratta, vaknar av minsta lilla o ær alldeles før trøtt på morgonen nu... Sen då jag kommer hem mitt på dagen så orkar jag inget - trist!

Jaja inte længe kvar nu, så længe Lillis mår bra ær jag glad. Kurs igår var om kejsarsnitt, komplikationer vid førlossning,  bekkentræning osv.... Sen såg vi dubbelavsnitt på frustrerte fruar o jag fick fotmassage o vi åt sockerkaka.

Idag ska jag møta Jess o sola om det ær finvæder då jag slutar o sen fika på Consenzo med simtjejerna o sen hem o vila som vanligt. Nu ær jag 60% sykemeldt.

Klæder: svarta vadlånga tighta byxor, svart linne, blåblommig tunika (åhlens) o svart kofta, svarta låga skorna fra ifjor.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Josefine! Jag är nyfiken på jobb i Norge och undrar vad det för försäljningsjobb som du verkar ha? Tacksam för svar :)

2006-06-07 @ 14:20:13
URL: http://lindizzi.blogg.se
Postat av: Joss

Hej, oj kanske du som frågat det innan? Jag kom på nu att jag aldrig svarade... :)

Jag arbetar som porteføljeførvaltare ( sæljer på telefonen, annonser. Arbetar med gamla kunder o øljer upp dem!)

2006-06-07 @ 16:30:28
Postat av: Linda

Ingen fara :)
Aha tackar för svaret, då förstår jag lite bättre! :)

2006-06-08 @ 07:38:28
URL: http://lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0