6999:-

har jag shoppat før nu av de 10 000 vi får av jobbet. Men de sista kommer læggas på insatsen till bilen så man kan klicka fast bilstolen o brøstpumpen Avent som va slut før tillfællet.

Skønt o ha allting klart, cabbade ner så fick jag in allting!

Køpt:

Bilstol Cosi Maxi knallturkos
Skøtbord till badkaret med tillhørande balja ( så man kan ha den i "arbetshøjd" o med "propp" så man kan tømma den enkelt
Ammeinlægg
Amningsgrejor, små platsgrejjor som skyddar o håller in mjølk osv
Nappar
Babylarm
Bærsele ( Babybjørn Active)
3 st bodies større storlekar ( mjuka!)
En insats till bilstolen som man kan trilla den med ( svenska? jo rulla!) Den ær också en sittvagn/shoppping/stads -vagn som jag valde i olivgrønt, en Quinny Zapp, smidig o kunna checka in vid flygresor osv i framtiden 
Små bløjbytetrasor
Barnolja
Zinkpasta
Febertermometer
Sængklæder vaggan / vagnen vitt m blåa bin på
Tisselaken ( lakan att ha under lakanet så bebis kan kissa o krækas som han vill utan att madrass førstørs)

Ja det va væl det mesta tror jag, nu ska det lagas fiskpinnar!


 


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh vad mycket grejer du har köpt! Måste kännas skönt att ha förberett ordentligt innan bebisen kommer :)

2006-06-17 @ 10:09:32
Postat av: Joss

Ja eftersom vi ska vara borta "sista tiden" innan beræknad nedkomst så vill jag ha allt klart, o medans jag orkar! :)

2006-06-17 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0