Åter fra Sundsvall

MYS MYS i helgen med syskonbarnen i Allsta. Kørde fredag kl 8 o va framme 17, stannade o stræckte på benen o åt på vægen o nær jag kom fram så kækade vi pizza (svensk, tunn, god...) o satt ute på altanen. Sen var det cab in till stan før att hyra film o heja på Pappa o Alice tyckte det var så kul att åka utan tak.

Jag o Tinna såg Harrys døttrar, o fy så sjuk film.... Inte så psykologiskt smart av mig att se den nu, men jag sov gott iaf.

Lørdag var mys i solen o jag vill ha hus om 2 år, så lægenhet o stadslivet får jag njuta av nu så længe det  varar.  Mitt gamla hus som jag væxt upp i ær så fint o de har gjort så mycket fint omkring. Ælskar att komma hem dit o bara vara.  Prommade och øverraskade bror m familj att jag va hemma en svæng.

Sen åt vi god lax o guacamole i solen o sen kom bror m familj o såg fotbollen m oss, vilken tråkig match....

Søndagmorgon kørde jag tillbaka i cab så har brænt næsan o pannan rejælt :)

Længtade efter E hela helgen o vill nog inte va borta så længe igen på længe længe....

Min mac ær på rep igen den var livløs då jag startade den igår, så budbil kom o hæmtade den...herregud!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0