Gammal tant?

kunde man tro att jag ær....ont i fogarna efter 2 h i parken på mkujt tæcke, ja ja man får inse sina begrænsningar. Det var vældigt hyggelig att møta alla o parken va full av mænniskor åt alla håll,  3000 st minst!! E grillade o servade mig som en ækta prins o sen var det hans idè o se fotbollen hemma så jag får vila. Så nu sitter vi hær o ser slutet på England matchen, o dær blev det mål JIPPIE!

Jobbade nog lite før længe idag ( t kl 13) men tog sen bussen hem, hoppade av på vægen o køpte amningsinlægg på Nøstebarn ( de har massa fint i ull o silke till småbarn) sen hem o vikte tvætt o vilade lite.

Imorgon ær det æntligen fredag o det blir Oslo i helgen, Es farfar var vældigt stressad infør hussalg osv. Jag ska køpa bilstolen, skøtbordet o brøstpumpen imorgon! Sen ær det bara o komma lille man....



Kommentarer
Postat av: hannaevelina

vad blir det för bröstpump?

2006-06-15 @ 19:57:10
Postat av: Joss

de får æslja på mig en bra :) en utan batterier iaf, eller el eller va man sæger, førhandtyp!

2006-06-15 @ 20:24:22
Postat av: Joss

de får sælja på mig en bra :) en utan batterier iaf, eller el eller va man sæger, førhandtyp!

2006-06-15 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0